Kundeundersøkelse bedrift
Resultatene fra årets kundeundersøkelse av våre bedriftskunder har kommet! Takk til alle som tok seg tid til å svare på undersøkelsen.
Det er viktig for oss at du er fornøyd. Derfor måler vi stadig hvor tilfredse kunder er med oss. Vi er svært stolte og takknemlige over at dere har gitt oss en score på 84 (av 100). Å få slike resultater betyr mye for oss.
Norsk Kundebarometer er et forskningsprosjekt ved Handelshøyskolen BI som gjennomføres av Barcode Intelligence og Norstat Norge. De måler hvert år tilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere på en skala fra 0 til 100, der 0 er dårligst og 100 er best. En score på mer enn 80 poeng betyr at vi oppnår høy grad av kundetilfredshet.
Vi mindre sparebanker kommer ikke med på hovedlisten som Norsk Kundebarometer legger ut, men det er akkurat samme spørsmålene som stilles til våre kunder. Sammenlignet med bankene som er ført opp på hovedlisten kan vi konkludere med at våre kunder er blant de mest tilfredse i landet. Vi er veldig stolte og takknemlige for den tilliten dere har gitt oss.
Les mer om Norsk Kundebarometer
Tillit er nøkkelen
Bakgrunnen for å gjennomføre kundetilfredshetsundersøkelsen er å forstå hva vi gjør riktig og hvilke områder vi må forbedre. Resultatene viser at vi treffer godt på relasjonen mellom rådgiver og bedrift, spesielt på tilgjengelighet, lokalkunnskap og rådgivning. Tillit er en nøkkelfaktor for å bygge og opprettholde denne sterke relasjonen.
Tillit til at du i stbank møter en bedriftsrådgiver som kjenner, og er interessert i bedriften din, og som med sterke lokalkunnskaper gir deg skreddersydde råd for å lykkes.
Tillit til at du kan kontakte banken på den måten du foretrekker, enten fysisk eller digitalt, og faktisk få den hjelpen du trenger til riktig tid.
Tillit til at når du velger stbank, skal vi legge til rette for at din bedrift skal kunne lykkes, uansett størrelse.
Vi vil alltid jobbe hardt for å beholde denne tilliten og relasjonen.
Bærekraftig lokalsamfunn
Som lokalbank tar vi vårt samfunnsengasjement på alvor. Vi er derfor ekstra stolte over at undersøkelsen viser at våre bedriftskunder mener vi bidrar til å styrke lokalsamfunnet. Det er også viktig å huske at det er våre kunder som gjør det mulig for oss å bidra til vekst og utvikling i vårt nærmiljø.
Den tilliten dere viser oss ved å velge oss som bank, gir oss muligheten til å støtte lokale prosjekter, sponse lag og foreninger, og bidra til økonomisk utvikling for det lokale næringslivet, for å nevne noe. Vi tror at bærekraftig vekst og ansvarlig forvaltning går hånd i hånd, og vi er stolte av å kunne bidra til både våre kunders og lokalsamfunnets fremtid.
Ønsker alltid å bli bedre
Selv om denne undersøkelsen viser svært gode tall på tilfredshet, gjennomføres den for å finne ut hva våre kunder synes om oss, og hva vi kan gjøre for å forbedre oss. Det er derfor viktig for oss å understreke at vi tar innover oss de punktene som viser forbedringspotensialet og vil jobbe kontinuerlig for at dere blir enda mer fornøyde.
Snakk med en lokal bedriftsrådgiver (LENKE TIL BM)

Er du forelder til en konfirmant?
Hva bør dere anbefale ungdommen deres – med lommene fulle av penger som brenner – å gjøre?

Glemmer du dette kan det bli dyrt
Husk å registrere kjøretøyet ditt og sørg for å ha de rette forsikringene på plass, før du tar det i bruk igjen.